AWAS !! PENCURI SELUAR DALAM WANITA

SELUAR DALAM WANITA,PENCURI SELUAR DALAM,G-STRING WANITA,UNDERWEAR WANITA

Bangkok: Polis Thailand semalam menemui beribu-ribu seluar dalam wanita di rumah seorang lelaki yang disyaki mencurinya.

Ini adalah kali kedua Danai Raiwech, 48, ditahan di rumahnya di pinggir Bangkok selepas anggota polis menggeledah kediamannya yang dijadikan tempat menyimpan pakaian dalam wanita yang dicurinya.

Januari lalu, polis menemui lebih seribu seluar dalam di dalam kereta Danai dia ditahan kerana disyaki merompak manakala beribu-ribu lagi ditemui di rumahnya.

Dia dibebaskan dengan jaminan selepas mengaku mencuri dan mengumpulkan seluar dalam wanita sejak berusia 18 tahun.

Polis melakukan pemeriksaan di rumah Danai selepas kejadian rompakan di sebuah kedai barang kemas membabitkan nilai AS$325,000 (RM975,000).

Isterinya juga didapati memakai barangan kemas yang dicuri. Pada masa itu juga polis turut menemui beberapa beg penuh dengan seluar dalam.

Danai mengaku terlalu menggemari seluar dalam dan menggunakannya untuk memuaskan nafsu, kata Kolonel Polis, Napanwut Liamsanguan.

Dia mengumpul seluar dalam selama bertahun-tahun dan mencuri tiga hingga lima helai dari rumah atau apartmen.

Saya berhenti mengira seluar dalam itu selepas 2,000 helai tetapi saya pasti semuanya melebihi 5,000, katanya.

Isterinya menyedari masalah yang dihadapi lelaki terbabit tetapi beliau enggan bertemu doktor, kata polis.


AIDA AF9 KEMALANGAN KRITIKAL

AIDA AF9 KEMALANGAN KRITIKAL Satu berita terkini dan mengejutkan di mana selebriti Akademi Fantasia yang kini kian meningkat naik, Aida Af9 atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat mengalami kemalangan teruk di Lebuhraya Duke apabila kenderaan yang Aida Af9 berpusing sebanyak tiga kali sebelum melanggar pokok di tepi jalan.

Aida Af9 kemalangan

Difahamkan Aida Af9 kini dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan dalam keadaan stabil serta masih menerima rawatan. Ahli keluarganya termasuk Fina turut hadir melawat di hospital.

Menurut sumber, kemalanga ini berlaku sebaik sahaja Aida Af9 selesai menjalani penggambaran dan menuju pulang ke rumah. Ketika itu Aida Af9 sedang memandu kereta model Mazda seorang diri dan secara tak sengaja Aida Af9 tertidur lalu mengalami kemalangan.

Lebih mengejutkan, selepas kemalangan berlaku, duit dan telefon bimbit model Samsung Tab Aida Af9 juga turut dicuri oelh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Aida Af9 kemalangan

kereta Aida Af9 kemalangan



KEPALA BUDAK DIPENGGAL,SUBAHANALLAH !

Umum mengetahui, Syria telah dilanda kezaliman yang terbuka apabila pemerintahan Bashar Asad telah berlaku kejam dengan membunuh beribu-ribu rakyat Syria tanpa belas kasihan. Terbaru, seorang budak perempuan telah dipenggal kepalanya oleh regim Bashar Asad dan kekejaman ini telah mendatangkan kemarahan antarabangsa.

KEKEJAMAN BASHAR ASAD,KEPALA BUDAK DIPENGGAL

SECARA AUTO 4000 HITS,3000 CPUV SEHARI


Traffic free ke blog nie mcam blogwalking gak cuma kita tidak tinggalkan jejak.. dan menda ini autosurf (jalan sendiri) mendapatkan credit dan credit itu anda boleh tukarkan ke traffic..
Caranya Senang Sahaja...
1st. Register Di sini...


2. Verify di email..

3. add site (masukkan links blog anda)

4. klick surf ( di atas sebelah hOme )

5. biarkan autosurf jalan sndiri.. anda akan dapat credit melaluinya..

6. click allocate dan masukkan credit dan click allocate lagi..

7. tunggu dan lihat traffic masuk ke blog anda.. (boleh check di nuff or stats blogger)

AMARAN :

1. Autosurf ni belum tentu selamat coz dia akan melayari mcam2 website dari luar dan dalam negara.. so pastikan pc or lappy anda ada antivirus yang blum EXPIRED..

2. Autosurf nie macam blogwalking.. so kalu pakai broadband yang ada limit GB tuh ingat2 la yeppp..

3. Syarikat Iklan Mungkin tidak Suka..

4. TIADA PAKSAAN untuk MENCUBA.... TERPULANG...




LENGAN KIRI HANCUR

Mesin pemerah kelapa yang menyebabkan tangan Aisy Mirza
 (gambar kecil) hancur di Kota Bharu, semalam.

Kanak-kanak masuk tangan dalam mesin pemerah kelapa

Kota Bharu: Seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun hancur lengan kirinya akibat mesin pemerah kelapa selepas ibunya terlupa mematikan suis mesin dalam kejadian di sebuah kedai ikan dan santan di Kok Lanas, di sini, semalam.

Mangsa, Aisy Mirza Mahadi, yang sering mengikuti ibunya, Nik Nur Aida Rozali, 26, ke kedai tempat kerja dikatakan memasukkan tangannya ke dalam mesin berkenaan tanpa disedari sesiapa.
Menceritakan kejadian berkenaan, Nik Nur Aida berkata, sebaik dimaklumkan mengenai kejadian itu, dia segera berlari ke arah Aisy Mirza dan berusaha mengeluarkan lengan kiri anaknya daripada mesin pemerah.

Nampak tulang

Katanya, dia bertambah panik apabila kecederaan dialami anaknya parah sehingga menampakkan tulang dan darah mengalir dengan banyak.

“Ketika itu dia cuma sebut mama, mama, tidak menjerit dan menangis pun, tetapi selepas saya keluarkan tangannya dia mulai menangis. Dia kemudian cuba melihat kecederaannya, namun saya segera menutup pandangannya.

“Darah mengalir sehingga membasahi baju saya sebelum membalut lengan anak dengan tuala. Panik dengan kejadian itu, saya membonceng motosikal bersama orang yang ada di situ ke klinik di Kok Lanas, namun, diminta pergi ke Ketereh.
“Saya kemudian diminta ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) untuk mendapatkan rawatan dan tiba kira-kira jam 5 petang,” katanya, ketika ditemui di HRPZ II di sini, semalam.

Lupa tutup suis

Mengulas lanjut, Nik Nur Aida berkata, selalunya dia akan mematikan suis mesin berkenaan selepas selesai mencucinya, namun, pada hari kejadian dia pergi ke arah paip air sehingga terlupa berbuat demikian.

“Saya tidak sangka dia akan memanjat kerusi dan memasukkan lengannya dalam mesin itu. Selalunya dia hanya bermain di sekitar kawasan kedai dan tengok ikan,” katanya yang bekerja mengambil upah di kedai ikan dan santan itu sejak sebulan lalu.

Ditanya mengenai kecederaan anak tunggalnya itu, Nik Nur Aida berkata, tiada apa boleh dilakukan kerana tulang lengan anaknya hancur.

BAYI 2 BULAN MAUT TERCEKIK BIJI RAMBUTAN

Ahli keluarga Mohd Aizudin mengangkat jenazah Mohd Hafizie Farhan 
yang meninggal akibat tercekik biji rambutan.

Kuala Terengganu: Seorang bayi lelaki berusia dua bulan maut tercekik biji rambutan yang disuapkan abangnya yang berusia dua tahun, petang kelmarin.

Mangsa meninggal dunia jam 2.30 petang semalam selepas dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ).

Dalam kejadian jam 3.30 petang kelmarin di kediaman nenek mereka di Kampung Laut, di sini, mangsa, Mohd Hafizie Farhan Mohd Aizuddin, terjaga dari tidur dan menangis, sebelum bapanya, Mohd Aizuddin Razali, 26, ke dapur untuk membancuh susu.

Abang mangsa, Mohd Haiqal Fikri, yang sedang makan buah rambutan yang dipetik dari pokok di depan rumah neneknya itu masuk ke bilik dan cuba memujuk adiknya.

Suap biji rambutan

Mohd Haiqal Fikri dikatakan menyuapkan biji rambutan kepada adiknya untuk mendiamkan Mohd Hafizie Farhan.

Ibu mangsa, Fatin Syamimi Azman, 18, pengawal keselamatan di HSNZ, ketika itu sedang bertugas.
Beliau yang ditemui di Unit Forensik HSNZ berkata, kedua-dua anak mereka itu dijaga Mohd Aizuddin di rumah mentuanya dan sebaik menyedari kejadian, bapa mangsa segera menghantarnya ke hospital dengan bantuan jiran.

“Saya difahamkan Mohd Haikal Fikri dan suami sedang makan buah rambutan di ruang tamu dan suami ke dapur untuk membuat susu selepas Mohd Hafizie Farhan menangis sebaik terjaga dari tidur.

“Mungkin kerana sudah biasa menyuapkan puting setiap kali adiknya menangis, Mohd Haikal Fikri cuba memujuk adiknya dengan menyuapkan biji rambutan ketika suami membancuh susu di dapur.

“Apabila kembali ke bilik, suami melihat bayi kami pucat dan sesak nafas.

Suami menyedari Mohd Hafizie Farhan tercekik biji rambutan selepas melihat biji rambutan yang dipegang Mohd Haikal Fikri tiada lagi di tangannya,” katanya yang sebak.

Jenazah Mohd Hafizie Farhan selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Laut jam 6 petang semalam.

FAKTA MENARIK TENTANG BUAH DADA

Terlebih dahulu, kepada yang singgah membaca entri ini dan fikirkan entri ini adalah entri lucah atau memang mengharapkan entri ini adalah entri lucah, diharap korang dapat membacanya dulu. Rasanya kalau sebut mengenai payudara, semua orang tersipu malu lebih-lebih lagi kalau perempuan. Women are always conscious about their breasts; however, with all due respect, they know very little about them. So, these are interesting facts about women breast to be shared. Baca jangan tak baca ye :)

1. Saiz payudara kiri biasanya lebih besar

Tidak ada payudara yang mempunyai saiz yang sama, dan biasanya payudara sebelah kiri lebih besar dari payudara sebelah kanan. Namun, perbezaannya tidaklah terlalu ketara dan menonjol. Puting juga datang dalam pelbagai saiz dan bentuk (sama ada kecil atau besar).

2. Payudara tidak elok digoyang

Biasanya senaman seperti jogging dan aerobik akan mengakibatkan payudara anda bergoyang. So, sentiasa pakai bra/coli yang sesuai dengan saiz payudara anda untuk mengurangkan kesakitan di payudara semasa melakukan aktiviti ini. Kan bra tu dibuat untuk melindungi payudara anda.

3. Payudara boleh berubah bentuk

Memang pelik kalau dengar tapi kalau anda tidur dengan meniarap (facedown), kadang-kadang ianya boleh mengubah bentuk payudara. So, kena jagalah cara anda tidur supaya boleh maintain bentuk dan ketegangan payudara itu. Kalau yang suka tidur meniarap pun pastikan anda letak dulu bantal di bawah payudara sebagai support semasa tidur.

4. Payudara boleh memanjangkan umur lelaki

Merenung payudara wanita selama 10 minit mampu memanjangkan usia lelaki antara lima dan enam tahun. Ini adalah kajian yang dijalankan ke atas 200 lelaki tulen di Eropah. Kajian yang diketuai oleh Dr. Karen Weatherby menyatakan renungan selama 10 minit sehari bersamaan dengan 30 minit bersenam di gym.Bertuahkan jadi lelaki. Senang-senang je nak panjangkan umur...hahaha tapi yang peliknya kat Malaysia ni ramai pulak lelaki yang mati cepat.

5. Elakkan pakai bra semasa tidur

Wanita yang ingin menghindari kanser payudara harus memakai bra/coli dalam waktu sesingkat mungkin dan sebaiknya kurang dari 12 jam sehari. Dan ketika tidur elakkan dari memakai bra kerana ianya boleh menyebabkan kanser payudara. Selain itu, terlalu kerap menggunakan bra atau menggunakan bra terlalu ketat juga membahayakan kesihatan kerana boleh membatasi aliran darah ke payudara.

6. Payudara adalah perkara pertama lelaki lihat pada perempuan

Kajian yang dilakukan di Victoria University of Wellington menunjukkan bahawa payudara sering menjadi perkara pertama dilihat oleh seorang lelaki normal dan merupakan anggota badan perempuan yang dilihat paling lama oleh lelaki. So, faham-fahamlah ye.                                                                                     


ISU PEREBUTAN ROZITA CHE WAN

panas

PETALING JAYA: Pelakon kelahiran Singapura, Shah Iskandar bersedia untuk bersemuka dengan aktor Zain Saidin bagi meleraikan salah faham berhubung isu “rebut” pelakon Rozita Che Wan.

Shah atau nama sebenarnya Shah Iskandar Mahfuz, 30, bagaimanapun berkata, Zain ada hak untuk merasai perasaan kurang senang terhadap dia dan Rozita kerana mereka berdua sedang bergandingan dalam beberapa drama terbitan Zeel Production sejak dua bulan lalu.

“Dia (Zain) ada hak untuk berasa kurang senang atau salah sangka dengan kemesraan saya bersama Che Ta (Rozita), walaupun saya tidak tahu status sebenar hubungan mereka, sama ada masih bersama atau sudah tiada apa-apa.

“Saya tidak salahkan Zain pun malah, saya bersedia dan terbuka untuk bersemuka jika dia mahu mendapatkan penjelasan berhubung gosip ini.

“Hakikatnya, hubungan saya dengan Che Ta pada masa ini hanya atas nama kerja dan profesional. Tiada apa-apa yang serius antara kami,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini pada Khamis.

Shah berkata demikian sebagai respons kepada desas-desus terbaharu yang mendakwa dia mempunyai hubungan istimewa dengan Rozita sejak terlibat dalam penggambaran drama Kiah Pekasam dua bulan lalu sehingga menimbulkan perasaan cemburu kepada Zain.

Selain drama bersiri itu, ketiga-tiga mereka digandingkan bersama beberapa minggu lalu dalam telefilem Anak Ikan arahan Rashid Sibir untuk siaran Astro di sebuah hotel terkemuka di Port Dickson, Negeri Sembilan.

Zain dilaporkan telah mengirimkan puluhan bunga ros dan patung beruang ke bilik penginapan Rozita di hotel berkenaan bagi memujuk hati wanita itu yang dikatakan sedang merajuk.

Dalam pada itu Shah tidak menolak jika ditakdirkan hubungannya menjadi lebih rapat dengan Rozita pada masa akan datang kerana dia menyenangi sikap wanita berusia 39 tahun itu.

“Setakat ini belum ada apa-apa yang serius antara saya dan Che Ta. Kami memang rapat dan tidak dinafikan banyak mata melihat kami bergurau serta berbual ketika di lokasi.

“Namun seperti dinyatakan tadi, ia hanya berlandaskan hubungan profesional. Saya tidak tahu pula pada masa akan datang hubungan kami menjadi lebih intim?

“Apa-apa pun selepas ini saya perlu lebih relaks dan berpada-pada dalam tindak-tanduk yang akan mengundang perasaan kurang senang kepada segelintir pihak,” jelasnya yang sedang menjalani penggambaran drama bersiri Kiah Spy di Perlis.

Sementara itu, Zain yang dihubungi enggan mengulas mengenai dakwaan kononnya dia terasa hati dengan kemesraan dua pelakon itu sehingga bertindak membelikan puluhan kuntum bunga ros bagi memujuk hati Rozita.

“Saya tidak mahu komen mengenai gosip itu. Sejak nama saya dikaitkan dengan Che Ta, macam-macam cerita timbul dan akhirnya saya juga yang terkena kesannya.

“Saya sudah penat bercerita dan menjawab perkara-perkara begini,” luahnya.

Ditanya mengenai kemesraan Shah dan Rozita, Zain berkata, pada pengamatannya mereka hanya rapat sebagai rakan artis di tempat kerja.

“Kebetulan mereka berlakon bersama untuk tempoh yang lama. Mungkin sebab itu mereka menjadi rapat dan ia adalah perkara normal.

“Saya tiada masalah mengenai gosip itu dan tidak fikir mereka mempunyai hubungan yang serius,” kongsinya yang terlibat dalam penggambaran drama bersiri Evolusi Kl Drift The Series.

ANAK SULUNG BAWA TUAH > FASHA SANDHA

Fasha Sandha

SUBANG JAYA: Pelakon Fasha Sandha menyifatkan kehadiran bayi sulung yang dikandungkannya sepanjang empat bulan setengah itu memberikan tuah dan rezeki buatnya dan keluarga.

Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 28, berkata, walaupun dia sudah berehat daripada sebarang aktiviti lakonan, namun dia mendapat tawaran untuk menjadi duta kepada dua produk iaitu kecantikan dan barangan bayi.

"Alhamdulillah, anak ini memberikan tuah kepada kami sekeluarga. Ada sahaja rezeki yang datang. Contohnya, saya sudah ditawarkan untuk menjadi duta kepada dua produk selepas bersalin nanti.

"Malah, setiap perkara yang dilakukan mesti menjadi lebih mudah dan orang selalu mendahulukan saya daripada pelbagai segi apabila berada di luar," katanya.

Tambah Fasha, tuah berkenaan turut dikongsi oleh suaminya Rizal Ashram Ramli atau Jejai, 36, yang mendapat tempat kedua dalam kejohanan Lamborghini Blancpain Super Trofeo Asia yang berlangsung pada 15 dan 16 November lalu.

"Ini merupakan kemenangan yang bermakna sejak mendapat tempat ketiga pada tahun 2004 dan saya percaya kejayaannya itu dek kerana rezeki anak yang dikandungkan ini.

"Selain itu, anak ini juga telah merapatkan hubungan silaturahim antara kedua-dua belah keluarga. Alhamdulillah," tuturnya yang enggan mendedahkan jantina anak itu.

Sementara itu, Fasha berkata, selepas bersalin nanti, dia akan menjalani tempoh berpantang selama 100 hari.

Dia juga percaya penjagaan yang rapi selepas bersalin amatlah penting untuk mendapatkan tubuh badan asal.

"Saya lebih senang mengikut cara tradisional dalam berpantang, risau juga kalau berat badan naik," ujarnya.

BUAH HATI KHAIRUL FAHMIE CHE MAT (APEX)

Leuniey Natasha? cantik. Berdarah kacukan, Arabian Buginese di sebelah mak,
berumur 21 tahun.



Leuniey Natasha ni merupakan anak usahawan terkenal batik di kelantan. Leuniey ni pun ada butik pengantin.



Namanya mula popular sejak digosipkan dengan Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sbg apex.


"Inilah Jodoh kami" ujar Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha melalui majalah Nona edisi terbaru.





semoga jodoh dorang berkekalan hingga ke akhir hayat..






SEKSANYA MELIHAT BUAH DADA WANITA

Cuba bayangkan. Ada satu lelaki ni, dia duduk dalam bas sebelah seorang perempuan bertudung. Perempuan ni cantik. Dia pakai baju lengan panjang dan tutup aurat tapi sayang baju dia ketat. Walau pun bertudung tapi sayang tudung dia tak tutup dada. Oleh sebab baju dia tu ketat, maka tersembul la dua bentuk yang menonjol di dada perempuan itu.

Si lelaki ini, masa first dia duduk di sebelah perempuan tu dia still dapat control lagi. Tapi bila dia ternampak dada perempuan yang montok itu secara tidak sengaja, bayangan dada perempuan itu terus melekat di dalam kepala. Lelaki tu berusaha menundukkan kepalanya supaya dia tidak ternampak lagi dada perempuan itu, tapi sayang bayangan itu telah menjelma di dalam kepala.

Lelaki tu tutup matanya, tapi syaitan masih lagi buat dajal dalam fikirannya. Syaitan cakap dekat lelaki tu. "Kau bayangkan kalau dada perempuan yang kau nampak dalam fikiran kau ni dah besar, macam mana pulak kalau kau tengok real kan?"Puas lelaki itu melawan godaan syaitan. Tapi nafsu datang membantu syaitan tu. Akhirnya lelaki tu tumpas.

Lelaki tu buka mata dia, dan dia toleh ke arah perempuan tu sekejap. Perempuan tu tak sedar dia diperhatikan, lalu lelaki tu pun tengok la ke arah dada perempuan yang montok itu puas-puas. Tiba-tiba, perempuan tu pusing ke arah lelaki itu dan ternampak yang renungannya lain macam je. Bila dia nampak arah pandangan lelaki tu, perempuan tersebut terus marah.

"Bodoh! Lelaki gatal! Mata keranjang!" Perempuan itu menyumpah-nyumpah lelaki tersebut. Kesian, lelaki itu dipersalahkan. Perempuan sering marah bila ada lelaki memandang mereka dengan muka yang bernafsu seperti seorang perogol yang tengah menunggu mangsanya. Kononnya lelaki semuanya bernafsu buaya. Tapi perempuan tak pernah fikir ke apa sebabnya lelaki jadi macam tu?

Pernah tak lelaki jadi begitu bernafsu apabila melihat seorang perempuan yang memakai tudung yang besar dan menutup dada mereka? Pernah tak lelaki bernafsu melihat perempuan yang baju mereka agak longgar seperti jubah?

This is reality. Ramai aku tengok perempuan zaman sekarang pakai tudung macam tu. Bukan aku nak kondem perempuan-perempuan tu semua. Tapi aku nak minta satu je. Please, for the sake of other men out there as well as for your safety, pakai la tudung yang besar sikit. At least, tutup dada pun kira okey la. Lelaki kalau dah ternampak buah dada perempuan yang montok, terus terang aku cakap aku memang akan terbayang gila-gila punya.

Aku tau, lelaki patut menundukkan pandangan mereka dan mengelak daripada melihat benda-benda yang tak elok seperti yang telah termaktub dalam surah An-Nuur ayat 30 ni:

Katakanlah kepada orang laki-laki yang beriman: "Hendaklah mereka MENAHAN PANDANGANNYA, dan memelihara kemaluannya; yang demikian itu adalah lebih suci bagi mereka, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang mereka perbuat."

Tetapi, tanggungjawab itu bukan ke atas lelaki saja. Perempuan jugak mempunyai tanggungjawab mereka seperti yang tertulis dalam surah An-Nuur ayat 31 ni:

Katakanlah kepada wanita yang beriman: "Hendaklah mereka menahan pandangannya, dan kemaluannya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak dari padanya. Dan hendaklah mereka MENUTUPKAN KAIN TUDUNG KE DADANYA, dan janganlah menampakkan perhiasannya kecuali kepada suami mereka, atau ayah mereka, atau ayah suami mereka, atau putera-putera mereka, atau putera-putera suami mereka, atau saudara-saudara laki-laki mereka, atau putera-putera saudara lelaki mereka, atau putera-putera saudara perempuan mereka, atau wanita-wanita islam, atau budak-budak yang mereka miliki, atau pelayan-pelayan laki-laki yang tidak mempunyai keinginan (terhadap wanita) atau anak-anak yang belum mengerti tentang aurat wanita. Dan janganlah mereka memukulkan kakinya agar diketahui perhiasan yang mereka sembunyikan. Dan bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah, hai orang-orang yang beriman supaya kamu beruntung."

You see that? Maafkan aku sekiranya bahasa yang aku gunakan di sini agak kasar sedikit. Mungkin ada perempuan yang terguris hati bila aku tulis pasal benda ni. Tapi aku buat ni untuk kebaikan bersama jugak. Jangan salahkan lelaki saja bila mereka melihat perempuan ini seperti satu simbol seks. Memang lelaki nampak bersalah, tapi kalau puncanya jugak disebabkan oleh perempuan, maka kedua-dua pihak adalah bersalah.

Aku harap, selepas ini perempuan-perempuan yang di luar sana especially yang pakai tudung kecik dan masih menampakkan dada tu, silalah berubah. Apa salahnya memakai tudung yang besar kan? Kalau korang rasa sukar untuk berubah, cuba tanya soalan ni dekat diri sendiri. Adakah korang sanggup bila lelaki selalu melihat buah dada korang dan menganggap korang sebagai simbol seks atau pun korang lebih memilih untuk memakai tudung yang besar dan lelaki melihat korang dengan penuh kehormatan?


HIMPUNAN GAMBAR AWEK MELAYU !!


Bangun je dari tidur, apa benda pertama yang melekat dalam kepala anda? Jangan tipu, mesti facebook kan? Tak bukak facebook satu hari mesti rasa tak lengkap hidup..hahah. Tapi sekarang ni aku tak berapa layan dah dengan facebook..fokus dekat blog pulak. Ok, malas nak cakap banyak, straight to the point. Peringatan kepada kaum perempuan,wanita,awek,makwe dan girlfriend yang ada facebook, anda diingatkan supaya berhati-hati semasa meng-upload gambar anda di facebook.

Tadi masa tengah blogwalking, terjumpa satu blog ni yang bagitahu pasal satu group yang kerjanya mengumpul gambar awek melayu untuk dijadikan sebagai koleksi di facebook. So, aku bukak la link yang dibagi dan memang betul page tersebut wujud dan penuh dengan gambar awek melayu yang cun, ada yang bertudung dan ada yang freehair. Tak tahulah manusia mana yang tak bertanggungjawab mempergunakan gambar-gambar perempuan tersebut.

Link Facebook : Himpunan Gambar Awek Melayu

"Bukan salah kami, orang tu yang curi dari fb kami." Itu kata anda. Tapi admin page tu kata macam ni "bukan salah admin yang upload gambar ni, tapi salah awek tu sendiri la yang upload kat fb. takkan la admin yang paksa awek-awek ni amik gambar kan?" Tak percaya, korang masuk dan tengok sendiri page tu. Ya, saya tahu anda cantik, anda comel, anda lawa..tapi kena ingat, kecantikan dan kecomelan anda itu satu anugerah untuk tontonan pada yang berhak sahaja. Sanggupkah anda tengok gambar anda menjadi pencuci mata dan pemuas nafsu lelaki? Apatah lagi kalau gambar tersebut anda berpakaian ketat dan seksi. Selagi gambar tersebut 'dijamu' oleh kaum lelaki diluar sana selagi itulah bebanan dosa bertambah.

Kepada wanita-wanita yang ada facebook, delete gambar-gambar anda yang tidak menutup aurat kalau anda sayangkan maruah anda. Kalau tuan punya badan sendri tak malu, orang yang bagi nasihat pun tak boleh nak kata apa. Kepada lelaki yang ada girlfriend, kalau anda sayang pada awek anda, nasihatlah mereka supaya tidak meletakkan gambar yang yang boleh mengundang macam-macam masalah. Aku bukan nak jaga tepi kain korang tapi disebabkan anda itu saudara sesama islam, so tak salahkan nak bagi nasihat. Terpulanglah pada diri masing-masing. Peace :) 

PUASKAN NAFSU DEMI KEMEWAHAN



tengah syok-syok layan mee goreng mamak coner, ade sorang mamat datang-datang terus duduk sebelah aku!! teperanjat jugak aku, ow ow rupa-rupanya kawan lama aku yang dah bertahun tak jumpa!!! wau makin hot kau!!! hensem gila!!! dah macam mat jambu je aku tengok kau ni!!! body makin mantap!!!!

biasa lah F aku kena bela baik punya dengan sugar mummy...

Oh mak kau!! teperanjat jugak aku dengar, aku pun koreklah apa yang best sangat jadi anak ikan!! hidup kena spedo je!!

best jadi anak ikan ni bro, apa je yang aku nak semua dapat, duit jangan cakaplah... tak habis makan... semua up to date, dia jaga aku siap hantar aku kat men skin center, memang dia nak aku yang terbaik.. top to toe!! kau nak jadi tak??

sugar mummy ni kebanyakkan dia orang menunjuk-nunjuk kehebatan dan kecomelan anak ikan sesama kawan-kawan yang kaki spedo anak ikan jugak!!! ada yang sanggup jual anak ikan pada kawan dia yang sanggup letak harga tinggi...

paling tinggi setakat yang aku dengar RM700K .... yang bestnya dia orang pandai simpan rahsia..pandai makan, pandailah simpan... aku ni pun dah 3 kali tukar mummy...

kerja aku puaskan nafsu dia orang je, aku ada jugak pasang speare part.. bila mummy aku tak dapat jumpa aku sebab suami tolol dia ada, aku lambung cari mummy lama atau yang lain...


aku buat senyap-senyap.. bukan tamak duit bro..tapi ketagih servis dari akak-akak... baik bro!!! gerenti kau terangkat!!!! tak boleh dapat dengan gulz-gulz yang agas ni!!!


tapi ada yang tak best bro!! kalau suami tolol dia outstation dua tiga bulan, mati aku, kena kepit dengan dia je.. tak boleh renggang!! habis semua projek aku... awek aku... familiy kau.. senang kata dia dah beli aku lah..... kerja aku puaskan nafsu dia je... dia orang ni kesunyian dan kegersanggan!!! hahaha!! tapi semua tak kisah janji dia orang bayar !!

"berapa dia orang bayar der?"

tak banyak lah... tengok berapa yang aku mintak.. paling cikai pun 7-8 ribu.... paling banyak aku pernah dapat dekat RM40K tapi dengan mummy yang dah tua!! tapi bro kau jangan salah paham dia orang ni berduit!! muka semua tegang-tegang!!! laser!!! sebab tu nampak muda je!! nampak selera je!! kakaka!!!

aku ada niat nak kantolkan dengan suami tolol dia.. tapi aku takut aku pulak yang kena tembak!! kau nak tengok video baik tak ? aku dengan mummy aku kat Shah Alam.. dia ni ternama jugak kat KL....

"dengan muka garang cakap! eh eh tak nak lah aku tak layan video-video macam tu, sambil tangan amek handphone canggih dia"
kau tahu tak bro banyak harta aku dah simpan... semua hasil lendir.... satu hari aku nak stop semua ni.... nak bisnes macam kau.... bolehkan??

lepas makan kita orang pun chek-in kat hotel... hahaha tak buat apa-apa lah kita orang sama-sama lelaki!! lepak-lepak je!!! kitaorang cerita macam-macam sebab lama tak jumpa... aku tak masuk sangat apa yang dia cakap sebab aku syok godeh handfhone dia..... hahaha!!


JOM RELAX


amalkanlah keselamatan semasa menunggang!!!! gunakan sarung keselamatan!!!!! awas penyakit macam-macam sekarang ni!!!!