NASIB BAIK ADA PUDING MANGGO N TWISTIES

Mak aiii...laparnya..padahal lewat dh mkn nasi tadi,perut duk panggil2.."agak2 la bai nk blogging sampai pagi pun,aku ko bia kan mcm tu jer"..yela jap, aku slongkar loker tgk ape yang ada ek perut... :-),ala baru nk wt stok musim ujan,dah kena rasmi malam ni... :-)

makanan segera,fasf food

Apa2 pon TQ coz ko prihatin kat aku,ok skrg ko leh sambung blogging :-) stanby nanti aku recall lagi ek...

11 comments:

  1. sedap puding manggo tu..bak mai sikit..hehe

    ReplyDelete
  2. taw xpe...perut wak xpanggil2 ke.. :-) perut sy ni ajar manja mcmni la jd nya... :-)

    ReplyDelete
  3. sedapnya sepertinya itu rasanya...

    Mohon bantuannya sahabat untuk klik butang G+1 dalam artikel IPHONE 5 GADGET IMPIAN semoga sahabat berkenan membantu.
    Terima kasih

    ReplyDelete
  4. jom join segmen ni..
    jangan risau takda syarat pape pon..cume letak url entry terbaik je..
    http://www.jeritpekik.my/2012/12/segmen-bebas-syaratentry-terbaik-untuk.html

    ReplyDelete
  5. cekedis itu kecintaan sy dari duluuuu

    ReplyDelete